Науково-дослідна та інноваційна діяльність ЧДТУ

Буклет – це інформаційно-ілюстрований матеріал, що є листом формату А4, складеним, втричі і так далі При розробці ексклюзивного, стильного, креативного дизайну буклета варто враховувати мету буклета, потенційну аудиторію (для кого і для чого він призначений?), місця його розповсюдження (офіс, виставки, презентації, розсилки). Буклет може бути інформаційним (для постійних і потенційних клієнтів), іміджевим (для партнерів) і рекламним (для споживачів; просуваючий конкретний продукт/послугу).

При розробці буклетів робиться акцент на яскравий, помітний дизайн, робиться спроба здивувати клієнта (партнера), не втративши при цьому сенс інформаційної частини (текст і контактна інформація) і витримавши єдиний корпоративний стиль. Затримати увагу можна за рахунок якості паперу, друку (поліграфії) і ілюстрацій. Професійно виконані графічні об'єкти або фотографії (фотографування) підвищать запам’ятовуваність Вашого рекламного матеріалу.