Науково-дослідна та інноваційна діяльність ЧДТУ

 

Фірмовий стиль підприємства складається з декількох складових: фірмовий знак, логотип, фірмові кольори і шрифт. При цьому не варто плутати фірмовий знак (візуальний образ) і логотип (словесна частина товарного знаку, найменування компанії).

При розробці фірмового стилю організації, в першу чергу, потрібно врахувати галузь, специфіку діяльності і колірні стереотипи, що склалися. Наприклад, фармацевти, аптекарі вибирають зелений колір (колір життя, здоров'я), а виробники побутової/електронної техніки і банкіри – сірий, синій, білий, оскільки їх послуги і товари повинні викликати у споживачів відчуття спокою і стабільності.

У розробку фірмового стилю входить:

  • логотип (до 3-х варіантів, згідно складеному технічному завданню)
  • елементи фірмового стилю (додаткові елементи дизайну супроводжуючі і підтримують логотип)
  • дизайн візитки (дизайн корпоративної і особистої візитки з можливістю міняти контакти)
  • дизайн поштового конверта (дизайн конверта з можливістю внесення змін)
  • дизайн фірмового бланка (у 2-х варіантах, Word документ для друку в MS Office і EPS, CDR, PDF документи для друку в поліграфії)
  • дизайн папки (дизайн корпоративної папки з можливістю внесення змін)