Науково-дослідна та інноваційна діяльність ЧДТУ

Сайт, направлений на розкручування певного товару, продукту, послуги, бренду або події. Промо-сайт відрізняється тим, що направлений на збільшення продажів, а відповідно, на кінцевих споживачів. Промо-сайти найчастіше запускаються паралельно з офлайновою рекламною кампанією, жорстко прив'язані до неї і є джерелом інформаційної підтримки рекламної кампанії. Основна ідея промо-сайта - спонукати клієнта прийняти рішення про покупку. Промо-сайти, крім текстового наповнення, містять велику кількість інтерактивних презентацій, демо-роликів і інших мультимедійних інструментів, що наочно демонструють продукт і його переваги. Акцент робиться не на кількість інформації, а на форму її представлення.